Biuro Handlowo-Usługowe GRAP Jarosław Raulinajtys
ul. Leśna 1D , 64-100 Leszno
NIP: 697-000-00-67 ; REGON: 410022139
Zakupu w sklepie internetowym może dokonać każdy – odbiorcy instytucjonalni (firmy), jak i osoby fizyczne (odbiorcy indywidualni).
Korzystanie z naszego serwisu jest możliwe przy użyciu systemów teleinformatycznych bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat z wyjątkiem pobieranych przez operatorów usług telekomunikacyjnych z których korzysta Zamawiający.
Do korzystania ze Sklepu Internetowego GRAP niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań sprzętowych:
1) posiadanie komputera, laptopa albo innego urządzenia elektronicznego z zalecaną minimalną rozdzielczością ekranu 1024 x 768 pikseli, które umożliwia korzystanie z sieci Internet przy użyciu przeglądarki internetowej:
a) Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub
b) Mozilla Firefox w wersji 22.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
c/ Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
d) Opera w wersji 12.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
e) Apple Safari 5.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies
2) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
Do korzystania ze Sklepu Internetowego GRAP niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań sprzętowych:
1) posiadanie komputera, laptopa albo innego urządzenia elektronicznego z zalecaną minimalną rozdzielczością ekranu 1024 x 768 pikseli, które umożliwia korzystanie z sieci Internet przy użyciu przeglądarki internetowej:
a) Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub
b) Mozilla Firefox w wersji 22.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
c/ Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
d) Opera w wersji 12.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
e) Apple Safari 5.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies
2) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
Jak korzystać z naszego serwisu
Nasz serwis obsługi sprzedaży internetowej podzielony jest na dwie części:
a.Część ogólną informacyjną obejmująca „Stronę główną”, „O firmie” i „Kontakt”
b.OFERTĘ KATALOGOWĄ różnych producentów i importerów, dostępna do nabycia w naszej Firmie (ale nie zawsze dostępna w bezpośredniej sprzedaży), prezentowana w części głównej strony internetowej pod linkiem „Oferta” i „Sklep internetowy”. Znajdziecie tam Państwo towary prezentowane w naszych cenach sprzedaży, w miarę możliwości ze zdjęciami i niezbędnym opisem, które nasza Firma skierowała do obsługi internetowej.
W przypadku zainteresowania konkretnym towarem, przy każdym z nich znajduje się kolumna „Zapytanie” i „Dodaj do koszyka”. Za pomocą linku „Zapytanie” możecie Państwo zredagować do nas maila z pytaniem o konkretny towar, a nasi pracownicy postarają się przesłać odpowiedź na zadane pytanie w możliwie najkrótszym czasie. Link „Dodaj do koszyka” uruchamia opcję sprzedaży w sklepie internetowym
UWAGA: towary dla których „do koszyka” jest nieaktywny są niedostępne w sprzedaży internetowej w danej chwili. Mogą być jednak dostępne po rutynowym uzupełnieniu stanów magazynowych w naszej firmie, albo na specjalne zamówienie klienta. Obsługa handlowa części towarów skierowanych do bezpośredniej sprzedaży, prezentowana jest na stronie pod linkiem „Sklep internetowy”. Prezentowane przy tych towarach ceny są naszą ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Jeżeli nie znajdujecie Państwo interesującego Was towaru jako dostępnego w „Sklepie”, proszę wysłać zapytanie ofertowe o ten konkretny towar.
Sposób wyszukiwania towaru
Katalog oferowanych przez nas towarów podzielony został wg kategorii i firm. Wybierając nazwę kategorii (lub dalej podkategorii) lub nazwę firmy, wyświetli się grupa interesujących Was towarów. Chcąc uzyskać więcej informacji proszę wybrać konkretny towar a rozwinie się okno w którym prezentowana jest pełna nazwa towaru, jego kategoria, producent oraz cena (netto i brutto) oraz w miarę naszych możliwości zdjęcie i opis.
W lewym górnym oknie ekranu znajduje się również wyszukiwarka, która wyszukuje towary po dowolnym słowie kodowym. Możliwe jest również wyszukiwanie zaawansowane z ograniczaniem wyszukiwania w obrębie konkretnej kategorii i firmy.
Sposób tworzenia zamówienia
Zamówienie zawsze tworzy się tylko na towary udostępnione w sprzedaży wysyłkowej tzn. tylko z aktywnym przyciskiem „Dodaj do koszyka”. Jeżeli znaleźliście interesujący Was towar i chcielibyście go kupić to należy kliknąć na ikonę „Dodaj do koszyka” w dowolnym miejscu prezentacji towaru – albo na ogólnej liście, albo w oknie szczegółowej prezentacji.
Po „Dodaniu do koszyka” otworzy się widok koszyka z zamówionym towarem. W celu dodania kolejnego towaru należy użyć „Kontynuuj zakupy”. W trakcie zamawiania możliwe jest umieszczanie w koszyku dowolnej ilości towarów. Przycisk „Przelicz ponownie” służy do aktualizacji wartości koszyka w sytuacji złożenia zamówienia na kilka towarów i zmiany ilości zamawianych towarów, lub w razie usunięcia któregoś z wcześniej zamówionych towarów.
UWAGA: bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na jednostki miary zamawianych towarów.
Po zakończeniu dodawania towarów do koszyka, należy przejśc do formularza zamówienia z uprzednim zatwierdzeniem dwóch przycisków:
Po zakończeniu dodawania towarów do koszyka, należy przejśc do formularza zamówienia z uprzednim zatwierdzeniem dwóch przycisków:
- potwierdzenia zapoznania się z niniejszym Regulaminem
- wyrażenie zgody na przetwarzanie podstawowych danych osobowych Zamawiającego dla celów realizacji zamówienia
Dalsze postępowanie zależy od tego kto składa zamówienie:
- kontrahenci jednorazowi mają możliwość albo zarejestrowania sie w naszej bazie klientów przez przycisk "Zarejestruj" albo przejść bez rejestracji do formularza zamówienia przyciskiem "Bez logowania do kasy"
- kontrahenci zarejestrowani, po zalogowaniu się przy użyciu własnego loginu i hasła przechodzą do formularza zamówienia poprzez przycisk "Zaloguj i do kasy"
- wyrażenie zgody na przetwarzanie podstawowych danych osobowych Zamawiającego dla celów realizacji zamówienia
Dalsze postępowanie zależy od tego kto składa zamówienie:
- kontrahenci jednorazowi mają możliwość albo zarejestrowania sie w naszej bazie klientów przez przycisk "Zarejestruj" albo przejść bez rejestracji do formularza zamówienia przyciskiem "Bez logowania do kasy"
- kontrahenci zarejestrowani, po zalogowaniu się przy użyciu własnego loginu i hasła przechodzą do formularza zamówienia poprzez przycisk "Zaloguj i do kasy"
Po przejściu do formularza zamówienia, w pierwszej kolejności należy wybrać formę płatności i dostawy, pozwoli to na ostateczne zamknięcie wartości zamówienia. Następnie należy wypełnić formularz zamówienia - obowiązkowe jest wypełnienie pól oznaczonych wytłuszczonym drukiem. Jeżeli dane do faktury mają być inne niż dane niezbędne dla dostawy – konieczne jest wypełnienie również pól „Dane do faktury”.
Po zakończeniu wypełniania formularza, przed ostatecznym złożeniem zamówienia należy zaznaczyć dwa przyciski potwierdzające przez Zamawiającego:
- zamówienie z obowiązkiem zapłaty za złożone zamówienie
- przyjęcie informacji, że zamówienie zostało złożone o ile otrzyma on potwierdzenie mailowe ze Sklepu
Po kliknięciu ww. dwóch przycisków, na zielono podświetli sie przycisk "Zamawiam" po kliknięciu którego nastapi ostateczne złożenie zamówienia w naszym Sklepie, po czym wyświetlony zostanie formularz potwierdzający przyjęcie zamówienia, a na adres mailowy podany na formularzu wpłynie potwierdzenie otrzymania przez nas Waszego zamówienia. Nasi pracownicy zajmą się jego realizacją, a maile o stanie realizacji zamówienia będziecie otrzymywac sukcesywnie w zależności od stanu jego realizacji.
- zamówienie z obowiązkiem zapłaty za złożone zamówienie
- przyjęcie informacji, że zamówienie zostało złożone o ile otrzyma on potwierdzenie mailowe ze Sklepu
Po kliknięciu ww. dwóch przycisków, na zielono podświetli sie przycisk "Zamawiam" po kliknięciu którego nastapi ostateczne złożenie zamówienia w naszym Sklepie, po czym wyświetlony zostanie formularz potwierdzający przyjęcie zamówienia, a na adres mailowy podany na formularzu wpłynie potwierdzenie otrzymania przez nas Waszego zamówienia. Nasi pracownicy zajmą się jego realizacją, a maile o stanie realizacji zamówienia będziecie otrzymywac sukcesywnie w zależności od stanu jego realizacji.
UWAGA: Jeżeli na adres mailowy podany w formularzu zamówienia nie otrzymacie potwierdzenia złożenia zamówienia to oznacza, że zamówienie nie wpłynęło do nas i nie zostanie zrealizowane. W takim przypadku prosimy o kontakt z nasza firma poprzez mail z działu „Kontakt” lub telefonicznie.
Tworzenie zapytań
Jeżeli przy interesującym Was towarze link „Dodaj do koszyka” jest nieaktywny, oznacza to, że w danej chwili prezentowany towar nie jest dostępny w sprzedaży wysyłkowej. Macie wówczas do dyspozycji przycisk „Zapytanie” za pomocą którego możecie przesłać do naszej firmy dowolne zapytanie dotyczące tego konkretnego towaru. Uwaga: zapytanie tworzy się zawsze tylko w odniesieniu do jednego konkretnego towaru.
Zapytania ogólne, o innym charakterze, lub dotyczące wielu towarów, prosimy kierować do firmy korzystając z adresu mailowego dostepnego w dziale "Kontakt" strony internetowej.
Zapytania ogólne, o innym charakterze, lub dotyczące wielu towarów, prosimy kierować do firmy korzystając z adresu mailowego dostepnego w dziale "Kontakt" strony internetowej.
UWAGA: ceny prezentowane w odniesieniu do towarów z nieaktywnym przyciskiem „do koszyka” nie są naszą ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny te mogą ulegać aktualizacji w momencie skierowania towaru do sprzedaży wysyłkowej.
Tworząc zapytanie klient ma równiez mozliwośc zarejestrowania się w naszej bazie klientów, co ułatwia zakupy przy kolejnych odwiedzinach naszego Sklepu
Tworząc zapytanie klient ma równiez mozliwośc zarejestrowania się w naszej bazie klientów, co ułatwia zakupy przy kolejnych odwiedzinach naszego Sklepu
Sposób płatności i dostawy
W formularzu zamówienia należy koniecznie dokonać wyboru sposobu płatności i dostawy towaru. Do wyboru są następujące opcje:
Wysyłka towaru po dokonanej płatności na konto bankowe naszej firmy
- Przesyłka kurierska - Kurier DPD - 16,49 zł
czas wysyłki do 2 dni roboczych od momentu wpływu pieniędzy na konto Firmy.
W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni zamówienie zostaje anulowane.
W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni zamówienie zostaje anulowane.
Płatności online (Dotpay)
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
- Przesyłka kurierska - Kurier DPD - 16,49 zł.
czas wysyłki do 2 dni roboczych od momentu otrzymania informacji od serwisu DOTPAY o wykonanej płatności
W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni zamówienie zostaje anulowane.
Wysyłka towaru paczką Pocztą Polską z realizacją płatności za pobraniem
- Przesyłka kurierska - Kurier DPD - 19,50 zł.
czas wysyłki do 2 dni roboczych od wpływu zamówienia
Płatność gotówką i odbiór towaru w siedzibie hurtowni
Suma wartości towarów zamówionych w „koszyku” oraz koszt przesyłki wybranej przez zamawiającego tworzy wartość zamówienia do zapłaty. Wartość ta jest zawsze podana w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Dowodem zakupu w sklepie internetowym jest Faktura VAT (dla podmiotów gospodarczych) oraz Paragon (dla osób fizycznych). Dowód sprzedaży jest zawsze wystawiany i dołączany do dostawy. Jeżeli nie zostaną wypełnione pola „Dane do faktury”, zostanie wystawiony Paragon jak dla odbiorcy indywidualnego z „Danych kontaktowych”. Faktura VAT lub Paragon jest dowodem złożenia zamówienia i dokonania zakupu w naszej Firmie – prosimy o ich zachowanie, gdyż ułatwi to postępowanie w razie jakichkolwiek ewentualnych reklamacji.
Wszystkie podane formy i koszty dostawy dotyczą wysyłki na terenie Polski.